Bra dag. Och dålig.

Jag såg på SATC hela natten. Åkte till jobbet med lite halsont och kände mig rätt hängig men det gick över ganska snabbt. Hade en tokskön dag på jobbet. Sista dagen. Kanske.
Jag skrev på min uppsägning idag. Det värkte lite i hjärtat. Den 16:e april 2005 började jag på älskade (och ibland så hatade) Donken. Det är nästan exakt sju år. Om sex dagar. Sjukt.

Nu hoppas jag att mitt nya jobb kommer funka. Jag är nervös. På onsdag börjar jag och det känns spännande. Mest roligt, men inte bara. Nervöst helt enkelt. Haha!

Nu ikväll har jag haft lite av ett psykbryt, men inte på långa vägar så jobbigt som det brukar va. Känner mig mest lite tom och otålig. Och ensam och oälskad såklart, men det är jag ju jämt! ;) Funderar på att gå ut och springa. Men det kommer ju inte hända. ;) Så jag tog fram två bullar och värmde i ugnen. Brände dem. De smakade kol. Dumt sånt. Men men. Det funkade.

Nu ska jag se på några fler avsnitt av SATC och somna framför tvn! Imorgon börjar bantningen igen!
Wish me luck! ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0