Idiot!

Jag fick ett sms inatt. Från en alltid lika underbart söt kille. Inte konstigt att man inte kan gå vidare från en sån godbit. ;) Han har liksom allt; han ser otroligt bra ut, hans humor är rätt skön, han är "rätt" bra i "övrigt". ;)

Men så är det de där med att vara trevlig. Eller som att skicka sånna här sms mitt i natten. Nu är jag så trött på det så jag håller på att koka! Det är inte så att jag får sånna här sms för jämnan, utan det är väl när han får snefylla och blir arg för något. Skönt att han kan ta ut sina aggressioner på mig. :)

Jag svarade Vad? på smset. Egentligen borde jag ha svarat som det är:
"Ja. Jag är efterbliven. Jag är totalt efterbliven som fortfarande är kär i en idiot som du."

Men nu ska vi inte ligga och lipa över detta (har förövrigt inte lipat - duktig tjej!), utan nu ska jag upp och duscha och göra mig i ordning för att ha en fantastisk dag! Puss!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0