Jag kan inte vara perfekt tyvärr.

Läste precis en krönika skriven av Michaela Forni. Älskar hennes texter, så känslosamma och ärliga. Fint.

http://mobil.devote.se/articles/bloggvaerlden/jag-kan-inte-vara-perfekt-tyvrr_20-2023.htm

(Tyvärr kan jag inte länka riktigt via appen, men kopiera länken och läs!)

Jag älskar hur hon skriver om den perfekta tjejen. Blir lite upprörd hur långt ifrån perfekt jag faktiskt är, men njuter av hur hon kämpar för att såga idealet. Jag hoppas att hon lyckas, för annars har jag en hel del filmer att se, nyheter att läsa, promenader att gå, gymbesök att göra och att ändra personlighet så att faktiskt fler än jag själv tycker att jag är rolig.

Jag har en hård vecka framför mig... ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0