Korv.

Ni vet att jag har förälskat mig i korv med bröd va. Jag har ätit korv med bröd fem dagar i rad nu. Jag älskar det. Helt förälskad. Haha!

Idag har jag dessutom lyxat till det och kört på chorizo (stavning?) istället för bara vanlig hot dog.. ;) Det är ju så när man har jobb, vet ni. Då behöver man inte köra student-budget variant längre. Hahaha! Bör tilläggas att under hela min studenttid har jag aldrig ätit nudlar eller annan fattigmanskost. Jag har käkat fläskfilé. Betyder detta att jag ska ta klivet upp nu och börja köpa hem oxfilé istället då?

Jag kan leva med det.
Puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/2175601/images/2012/pic_198868650.jpg" class="image">


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0