Nya skor.

Råkade köpa nya skor igår. Två par. Oouuuupsi. Absolut inte meningen, faktiskt. Men det behövdes. Jo, det gjorde det. Till jobbet. Faktiskt.

Ni får se ett par nu. Ett par vita låga converse. Fast det är inte converse. Jag har köpt fejkconverse. Skulle aldrig hända mig för ett par år sedan då märket betydde allt. Men nu har jag "vuxit upp". Så det blev fejkconverse som var typ femhundra spänn billigare än äkta. Och faktiskt lika bekväma som riktiga. Nu får vi se hur kvalitén är. Men liksom skit samma - dom kostade 150 spänn!!!

Dom andra skorna får ni se imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag körde budget converse jag med, hittade ett par på Ica maxi för 99 kr ;P

2012-04-18 @ 09:43:18

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0