Shoppingmissbrukare...

Var nyss nere och hämtade ut lite söta saker från Bubbleroom. Fick en liten flipp i tisdags och la en liten beställning därifrån och nu (i fredags) anlände två par byxor i olika nyanser av blått, fyra linnen, skärp och två underbara sjalar. Och ALLT passade. Glad tjej.

Skulle gärna fota och visa upp allt likt en riktig modebloggare, men jag är ingen sådan. Jag är heller ingen träningsbloggare, men jag är fantastisk på att kombinera saker så därför slog jag nu ihop min kreativa modesida och min fartfyllda träningsmotivation till en awesome bild.

Jag kallar den: nya kläder hängande på en "välanvänd" träningscykel. <3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0