Torsdag

God morgon!

Jag har redan varit vaken i flera timmar. Eftersom jag somnade runt nio igår så vaknade jag halv sju. Pigg som en mört och kan inte somna om. Så nu har jag ätit frukost, plockat ordning lite i lägenheten. Ska snart dammsuga och gå ner och boka en tvätt-tid. Det är kris nu.

Sedan ska jag äta lunch med Janet, jag ska plugga och jag har messat min älskling och frågat om hon vill dricka lite vin med mig ikväll. Så får vi se vad som händer. Känns både skönt och jobbigt att vara "arbetslös" igen. Men mest skönt just nu. Hoppas det håller i sig så! :)


Frukosten jag köpte med mig igår hem till Peter efter att jag sa upp mig på nya jobbet.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0