Torsdag

Nämen tjaaa!!

Här ligger jag på mitt köksgolv mitt i natten. Det är nämligen så att jag får besök av familjen imorgon och jag håller just nu på att baka bullar. Så nu väntar jag på dem medan de är inne i ugnen. Och jag är så trött!! Hahaha!

Dagen började med att jag stack till jobbet, jobbade sju timmar. Grät för att fötterna gjorde så ont. ;)
Åkte och handlade med Jeanette och köpte allt man behöver för att baka bullar och kakor.
Kom hem, strax innan nio och storstädade lägenheten. Dammade, dammsög, skura golv, plocka undan alla trosor från golvet.... ;) Ååååh, så tråkigt! Vid tio vad jag klar och då satte jag igång med bullbaket. Nu är strax sista plåten klar och jag är galet trött och galet otålig. Men, men! Hoppas verkligen att Mammi och Pappi uppskattar detta imorgon. Annars slår jag dom!!!


Ps. Jag fick jobbet! Börjar på onsdag. Så. Otroligt. Lycklig. <3


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vart ska du börja jobba?! :)

2012-04-06 @ 21:52:52

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0