Update från Örebro!

Vi är alltså på Tjällossningen i Örebro just nu. Kom upp hit igår vid åtta ungefär, vi åkte hemifrån nästan direkt efter jobbet.
Blev lite rörigt här uppe, svårt att hitta osv, men det slutade lyckligt ändå. :)

Igår blev det kalas i en liten, liten lokal med mycket, mycket människor. Jag hoppas på att vi kan vara i en större lokal idag. Jag vill dansa och skaka rumpan lite. ;)

Det serveras brunch på den här externfesten istället för frukost. Sjukt uppskattat! Blev serverade spagetti och köttfärssås och massa gott vid elva tiden idag. Underbart! Efteråt hamnade vi lite i matkoma, vilket resulterade i att jag, Sara och Jenny just nu ligger och p-nappar medan de andra roar sig ute i solen. Dom behöver det, men inte jag egentligen. Hihi. Jag var duktig flicka igår och höll mig relativt "nykter". Så skönt att slippa må pyton dagen efter ju!

Men nu ska jag se om jag kan få väckt mina flickor. Vi har sovit i nästan två timmar redan, så det börjar bli dags att dra sig ut nu! :)
Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0