Detta var sommar '12

Sommaren är slut idag. Det var den kanske förra veckan också, men idag känns det som att det finns ingen som har semester längre, höstmodet visas i var och varannan butik och sommarprogram som Allsång på Skansen är över.
Därför gör jag härmed en lista och sammanfattar sommaren:
 
• Varit sjuk! Aldrig tidigare har jag haft så mycket sjukdomar på en gång, tror jag. Halsfluss, magsjuka (x2!!) och urinvägsinfektion har avlöst varandra. Sinnes! 
• Utekvällar. När jag ser tillbaka har jag faktiskt haft många mysiga kvällar, på stranden med Sara, Jenny och Alex. På Butlers med Janet. På Fallens (som blev värre än förväntat pga min besvikelse på folk, men i folkvimlet trivdes jag fint). Utekvällar i Jönköping med tjejerna. Min, Janets och Saras grymma tjejhelg. Åh! Grymt ändå!
• Mina mysdagar med Alex. Åh! Min mysiga, fina kille. <3 Hemmamiddagar, middagar ute. Parkhäng i solen. Att sitta på piren och bara titta ut över vattnet. Långa pratstunder mitt i natten. Bada i kalla, kalla Vättern ihop. Att vaknar tillsammans. Kan inte beskriva hur bra vi har haft det. 
• Jobbat, såklart. Att gå på skiftende Eric var galet bra, mestadels. Skönt att bara finnas där för att backa upp och sådär. Även att jobba natt var rätt soft, iallafall i efterhand. Haha! ;) 
 
Sen harjjag hunnit med tusen saker till; Liseberg med Saras familj, två veckor hemma hos mina föräldrar (i maj). Balkonghäng så det heter duga. Långpromenader längs vattnet. Långa härliga frukostar. Fikapauser med massa olika vänner. Åh! Bra sommar, trots solens strejkande och min frånvarande bränna. ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0