En härlig dag med Sara

Häromdagen då Sara var här körde vi en riktigt tjejdag...
 
 
 
Vi började med lunch på ett mysigt café. Surdegsbröd med kyckling och cheddarost. Så där lagom nyttigt... ;) Sedan gick vi en runda på stan. Shoppade dock bara lite småsaker för naglarna, så det blev inga intressanta bilder på det.
 
 
Fortsatte ut på piren för att ta ett glas rosé på en av de mysiga restaurangerna som finns där. Solen stekte och vi satt verkligen som prinsessor på den mysiga uteserveringen.
 
 
Jag såklart. Måste börja få folk att ta bilder på mig för det blir verkligen inte bra när jag fotar själv. Skulle vilja ha en bra systemkamera också (sponsra mig....? haha). Men ni ser iallafall himlen, så underbart blå. Det enda som saknades var havet. Vi satt bredvid en pöl som kallas Vättern. Nä, jag har inte heller hört talas om den innan, så ni behöver inte ha ångest för att ni inte vet vad det är.
 
 
Tusan, vad jag saknar tjejerna nu. Har spenderat ett dygn tillsammans med dessa killar nu. Tvingade dem till städdag idag, haha. Har fått ordning på det mesta redan och håller på att tvättar deras skitiga kalsonger nu. Om jag är världens bästa flickvän? Ja, det tycker jag nog.

Kommentarer
Postat av: Johanna J (McD)

du är underbar Emelie! men min pöl är större än din, vänern är sveriges största din ligger snäppet under... (besservisser much?!)

2012-08-09 @ 11:59:48

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0