Godmorgon lördag!!

Ååååh! Jag är för det första lite småbakis och för det andra lite hängig. Men! Jag hade en Jättetrevlig kväll igår så det spelar ingen roll. Det kom hit lite folk och så skulle vi stuckit ner till stan och sett något band, men det blev aldrig av. Trevligt var det ändå så. Nu ligger jag och kramar min sovande kille. Han är så fin så jag får tårar i ögonen. Seriöst, att han står ut med mig! Det är helt fantastiskt! Åh, jag är så lycklig som får spendera all den här tiden med honom. Det är helt otroligt! Min fina, fina kille. Shit, nu går jag lös här verkligen. Ska lägga mig och äta choklad och dricka vatten. Det är en himla smaskig kombo faktiskt, visste ni det? Testa annars, supergott! Fyllebild från igår.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0