Godnatt!

Tjolahopp! Jag försöker sova, men det är ju minst sagt omöjligt. Min kropp dör typ varje gång jag rör mig och jag har nyss sett "Pass it forward" som är en av världens vackraste filmer. Om jag lipar? Ja, lite smått va! Haha! Ni MÅSTE se den, sjukt vacker, hemsk och tänkvärd. Jag älskar och hatar den. ;) Men nu ska jag sova, tvinga mig själv förresten, jag måste. Ska upp om fem timmar nämligen. Orkaaaa!! Kvart i fem ringer klockan och jag är tokpigg, dessutom ska jag till gymmet direkt efter jobbet imorgon. Och sedan ha myskväll med Sarisen. Jag lär somna direkt! ;) Nä, nu måste jag sova! Måste, måste, måste. Höhö, kan inte.... Shit, va pigg jag e!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0