Gooooodmorgon måndag!

Vad jag gör vaken nu? En av mina vanor är att vakna runt sextiden på morgonen, då ligger jag och läser lite, kanske ser på tv eller så och sen somnar jag om. Det älskar jag verkligen, så himla skönt. Så funderar jag lite på vad som ska hända under dagen, jag är fullbokad idag och borde faktiskt göra med ännu mer än jag kommer hinna med. Om jag inte går upp nu då... ;) (Nej, det kommer inte hända, jag somnade efter två inatt!). Dagen kommer iallafall se ut såhär: *möte med nya slavdrivaren för överlämning (sexmästeriet), *arbetsledarmöte på jobbet *träffa fina vännen i eftermiddag *sola *städdag!!!! *söka de där jobbet (drömjobbet typ) *bädda rent *betala räkningar *träna *"storhandla". Puuuuh. Jag borde gå upp nu. Men nä... Haha! Orka!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0