Har inte tid

Jag är nolla på den här skolan, jag är med under insparken och har det hur bra som helst. Och så njuter jag av mina sista dagar här. Jag kan inte fatta att jag har varit här i över två veckor. Idag är sista heldagen och imorgon åker jag hem. Gråt, gråt, gråt. Så förkrossad så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vill inte komma hem, inte tillbaka till jobbet, inte till min lägenhet, inte till Uddevalla. Vill vara här med vännerna, livet, glädjen och de som faktiskt bryr sig. Bara tanken på att åka hem får det att vända sig i magen. Det känns helt otroligt att det är över. Vart tog tiden vägen? Förkrossad över att allt är slut ska jag nu leva sista dagen. Imorgon är jag tillbaka hemma, jag vill inte.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0