Hej igen

Nu är jag hemma. I min säng. Jag har krupit ner på min sida sängen, satt på SATC på min lilla VHS-tv och ja... Jag nästan njuter. Det finns såklart en viss charm i att komma hem. Fast inte så mycket charm att mitt hjärta just nu inte håller på att gå i tusen bitar på grund av att min älskade, fina, perfekta pojkvän inte sover i samma säng som jag. Såklart. Men det funkar, trots allt. Och det är skönt. Jag trodde att jag skulle komma hem och bryta ihop totalt, haha. Nu ska jag sova ut ordentligt, jag har varit vaken (okej, halvvaken) sedan halv sex imorse + haft en mer eller mindre kaosdag på jobbet. Jag är nog för trött för att sakna Alex, hahaha! Nä, nu blir de SATC och nya numret av VR innan jag däckar. Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0