Jodå, men de är kul

Jag har åkt på urinvägsinfektion. Kul liv. Vaknade imorse klockan sex och höll på att dö av smärta. Rakbladen droppade ut ur min lilla kissblåsa och blandades med blod. Ja, ni som har haft urinvägsinfektion vet vad jag snackar om. Man kissar blod och det känns som man pissar rakblad. Ungefär som klamydia, för er som är vana vid den känslan bättre. ;) Som tur är har jag fått en läkartid klockan två, så jag ska snart smita dit. Alex vill förresten att jag färgar håret idag, alltså, jag vill det också, men jag är fegare än han. Han är sugen på en mörkhårig flickvän och jag kan tänka mig att bli lite mörkblond kanske. Vi får se hur det slutar. (Alex har hittills aldrig vunnit...) Bild på mig från förra året då jag verkligen hade tokmörkt hår!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0