Lördag!

Godmorgon vänner, ovänner och andra random-dudes. Inatt har jag sovit nästan hela natten, känns skönt. Vissa nätter springer jag på toa konstant och då blir det mest sömn på badrumsgolvet. När jag var liten och hade magsjuka bäddade alltid min mamma åt mig på badrumsgolvet, så det har blivit så att jag gör det här hemma också. Tycker det är lite mysigt, speciellt iochmed att jag har golvvärme och hade det hemma hos föräldrarna också såklart. Måste för övrigt kolla upp magen nu, får ta mig till doktorn på måndag, men då måste jag vara i Jönköping och skriva kontraktet på lägenheten! Fast det finns väl läkare i Jönköping också iochförsig, haha. Nu ska jag försöka somna om igen, det är så mycket spännande jag har att skriva om. Puss (gammal bild)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0