Måndagskväll

Mötte en vän på Hemköp nyss som berättade att hon var lite lagom sådär måndagstrött. Måndag? Haha! Har helt missat vilka dagar det är typ, snacka om semester! ;) Ikväll ska jag och Alex ut och käka, ska gå till ett ställe som jag spanat in här under veckorna som ser så galet mysigt ut och verkar ha jättegod grekisk och italiensk mat, så det blir roligt. Vi "firar" fyra månader idag, jag och min snutt. Helt galet! Känns som det var igår vi blev tillsammans, samtidigt som det känns som om vi vart tillsammans i tusen år! Nä, nu ska jag göra i ordning mig för middag. Ska försöka dressa min man så han ser någorlunda respektabel ut också... ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0