När allt bara är för bra

Jag är så trött på att skriva om hur lycklig jag är i mitt förhållande, det känns som att det är det enda jag babblar om här på bloggen, haha! 
Tyvärr kan jag inte låta bli att få känslorna att komma ut här ibland. Jag måste ösa ur mig det för det är så mycket känslor som bara mååååsteeee uuuut! Haha! Jag är iallafall lika kär idag som jag var igår och sedan flera månader tillbaka. Det bästa (om det nu finns så mycket bra saker) är att "nykär-heten" inte försvinner och man får verkligen längta efter varandra. 
Jag kan nästan inte sluta tänka på att på söndag kommer jag få träffa honom igen, jag ska krama honom, borra in ansiktet i hans bröst och bara njuta av hans lukt. Sedan ska jag spendera TVÅ veckor där. Det känns fett underbart

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0