Ren och fräsch!

Sådär, nu är fröken nyduschad, nyrakad och allmänt ren bara. Skönt! Lägenheten är "städad" också. Dvs jag tog itu med krisbehoven. Kyl och disk. Att lämna disk framme i fyra veckor är inte att rekommendera. Skulle vilja lägga ut en bild på den sörja som skulle få er alla att kräkas, men jag kräktes själv och fick inte riktigt läge att få fram kameran då. Och jag är inte lättkräkt eller äckelmagad. Skrattar högt just nu åt hur mycket Mjölby skulle kräkas om han sett, han som faktiskt kräks av sånt där äckligt mycket lättare än jag! Höhö! Nu ska jag måla mina naglar, lägga på lite smink och sedan halta iväg till bussen för att jobba veckans sista nio timmar. Slutar elva ikväll. Sedan ska jag hem och sova. Sedan ska jag vakna klockan sju imorgon bitti. Sedan ska jag halta bort till tåget strax innan åtta. Sedan ska jag sitta på ett tåg i tre timmar. Sedan ska jag hoppa av tåget i Jönköping. Och SEDAN ska jag krama och pussa på min kille så mycket jag bara kan i tre dagar.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0