Run bitch

Hej! Jag är så himla slut!! Alex har tenta imorgon så han har inte så mycket tid över för mig så jag får underhålla mig själv, vilket innebär att jag försöker ringa hit Sara och när det inte funkar gråter jag en skvätt, tycker extremt synd om mig själv och sedan piggar jag upp mig själv igen. Och gav mig ut på en runda med musiken på högsta volym. Skulle kunna vara en krogrunda jag syftar på, men icke.... Jag har kört intervall-träning!! Woop woop! Haha! Heeeeelt färdig! Men gud så skönt det känns efteråt! Blev bara 30 minuter, men det är tokskönt ändå. Nu ska jag in i duschen och sedan blir det middag med pojkarna här. Tjohoo!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0