Säg att du älskar mig

Hej!!! Igår efter jobbet åkte jag hem till Sara för att ha myskväll med henne, så skönt att kunna hitta på något efter jobbet. :) Nu är jag hemma i min egen lägenhet igen och känner ett enormt osug efter att städa. Fast det måste verkligen göras! Jag har inte ens packat upp väskorna efter förra trippen till hjärtat och imorgon åker jag dit igen. Ska bli så härligt. Jag har verkligen längtat, längtat, längtat. Förresten såg vi på äckligaste filmen igår, "Säg att du älskar mig". Så hemsk verkligen! Den är ju skitgammal och att jag ens brukade titta på den när jag var yngre gör ju mig rädd. :( Nä, nu kan jag inte ligga här längre, måste städa! Puss puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0