Saker jag hade velat hinna med i sommar

Nu när sommaren håller på att nå sitt slut blir man ju lätt lite bitter, min sommar har bestått av mycket jobb och en hel del sjukdom. Stranden har jag inte besökt sedan första veckan i juni. :( 
Därför kommer här en liten lista på saker jag skulle vilja ha hunnit med.
 
Bada, sola och ha massvis av lata dagar på stranden. Framförallt med Alex. Så mysigt att bada med sin kille. Och nattbad. Mysigast av allt!
* En semestervecka hemma hos mamma och pappa. Och en helg i våran lilla stuga hos farmor.
* Träffa mina vänner mer, både Trollfolket och mina Std-brudar. 
* Partynätter. Att vimla runt bland folk på stan mitt i natten, lite halvlullig och med bästa brudarna. I sommarkläder och utan jacka.
 
Åh, jag hoppas att jag får njuta av åtminstone några av sakerna nu när jag går på min efterlängtade semester nästa vecka! 
 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0