Shit. Nära dödenupplevelse!

Jag betalade räkningar imorse, blev grymt deprimerad och inser att jag är pank. Nej, det är värre än så. Jag ligger BACK redan innan månaden börjat. Jag skojar inte. Jag har inte ens råd att betala alla mina räkningar, detta pga att jag missat att anmäla mina sjukdagar som jag hade i juli och räkningarna blev liiiite för höga då. Så nu har jag snålat idag. Inte bränt en krona, eller ja, jag har ju inga kronor att bränna så det är därför. Jag har GÅTT till jobbet (8km typ). Efter mötet på jobbet åkte jag och Malin till gymmet, jag skojar inte. Jag hade ju ändå träningskläder på mig pga promenaden så jag passade på att följa med, haha! Det blev TVÅ timmar där, först 20 minuters kondition och sedan magövningar, armar + lite ben. Sedan blev det en timmas kettlebells. Shit, var typ nära att kräkas! Det om något var verkligen nära döden-upplevelse alltså! Jag ska dit igen på onsdag, fixat gratis tvåveckors-kort så det ska bli gött att hålla igång dom här veckorna. Det är ju gratis och eftersom jag den här månaden kommer att få leva på enbart Donken-käk så är det nog bäst att jag håller igång så mycket jag kan. ;) Perfekt att ha något att göra med arbetskompisarna också! Och på lördag bär det av till älskling också (han får betala resan dit, så himla, himla sött av honom!!). Nä, nu ska jag sätta igång och städa lite, vi hörs laaaaater!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0