Snart, snart, snart.

Jag satte mig vid datorn för en stund sedan. Den hade dammat igen, btw, så ofta använder jag den. Haha. Jag skulle bara söka ett jobb som jag verkligen, verkligen vill ha. Trots att jag egentligen inte har boende i Jönköping än, så skulle jag aldrig förlåta mig själv om jag inte sökte jobbet. Nu tror jag inte att jag kommer att få det, men att missa ett av mitt livs drömjobb som kanske aldrig kommer igen, det gör det inte okej att inte söka liksom. Så nu håller vi tummarna att jag får jobbet och sedan snabbt och lätt får någon att bo hos!! :) Wohooo!! Förresten, klockan ringer vid halv nio imorgon för att se om jag kan gå till jobbet.. Haha, känns lite som att jag kommer ta bussen i vilket fall, jag lär vara dötrött nu när jag inte får mina 14 timmar inatt.. ;) (Alex har fotat när jag sover - det är lite av våran humor att ta kort på varandra när den andre sover...!) Haha!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0