Spice up your life!

Å H H E R R E G U D!!!!!! Jag tror jag dog precis. Jag såg precis Spice Girls återförening på OS-avslutningen. Shit! Minns Spice Girls med mycket varma tankar, längtar nästan tillbaka till tiden då vi mimade till detta underbara tjejband varenda "roliga timme" och bytte Spice Girls bilder på rasterna. Jag var Emma varje gång såklart, jag är ju blond och var (på den tiden) liten, smal och söt liksom. Och gillade rosa. ;) Så jag satte upp håret i två tofsar, la papper i min obefintliga behå och hade bara på mig en tröja som drogs ner lite över rumpan, kortkort skulle det ju vara! ;) Här är iallafall OS-avslutningens höjdpunkt ( http://www.svtplay.se/klipp/233535/spice-girls-pa-os-avslutningen ). (Funkar inte att länka på annat sätt, svt har satt spärr). Tårarna rann när jag såg det och gåshuden på armar, ben och nacke ska vi inte ens snacka om. Shit. Det här gjorde hela min dag!!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0