Eftermiddagsmys

Godmorgon gullefjun! 
 
Jag och Alex ligger inne på vårt rum och gosar lite medan festen är i full gång inte u vardagsrummet. Trista är vi, men Alex är så trött så han sover redan. Min lille skrutt. <3 
 
Ikväll ska killarna iväg på personalfest på deras kår, därav förfesten i vardagsrummet just nu. Lite trist för mig, men de kan va skönt med en ensamkväll också. Men helst av allt hade jag velat vara i Trollis ikväll och vara med på Västsex julfest. Det hade varit awesome verkligen, men så är de ju när man flyttat, man missar saker. :( 
 
Nu ska vi gosa lite till, sedan ska jag skicka iväg honom på fest och jag ska laga nån god mat åt mig själv. Vill verkligen att det blir sista kvällen med onyttigheter nu, jag kommer bli astjock annars! Haha! Och inte har jag kommit mig till gymmet heller - ett måste på måndag! 
 
Puss från oss

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0