FHI

Alex har skurit upp skinkskivorna som jag har på min macka just nu. Vi skrattade båda två igår när han gjorde det, skivorna är kanske två centimeter tjocka på det tjockaste stället. Hahah!

Min mamma har alltid varit extremt känslig för tjocka skivor, spelar ingen roll om det är leverpastej, julskinka eller ost - tunna skivor ska det vara. Pappa är ungefär som Alex, ena skivan kan bli tre cm tjock och andra skivan blir så tunn så den går sönder.. Jag och mamma skämtar ofta om detta.
Iallafall så jag kunde inte låta bli att skicka kort till mamma på en av Alexs tjockaste julskinka-skivor.

Att Alex dessutom äter som en häst och vi i vår familj knappt äter alls gör ju bara det hela mycket roligare.

Här nedan följer vår sms-konversation:


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0