Förändring

Hej!
Jag förstår att ni undrar vart jag tagit vägen, men jag har en bra förklaring.

Blogg.se har misskött sig som tusan och galet ofta har deras app legat nere, stängt ner sig när jag använder den eller lagt upp bilder i fel ordning. Dessutom kan man inte ändra i inlägg som är publicerade, vilket stör mig otroligt mycket då jag upptäcker stavfel eller någon felformulering. Mobilbloggfunktionen, alltså blogga via sms/mms, är nedlagd och det stör mig också en hel del, trots att jag inte var ett så stort fan av den funktionen ändå.

Jag har ingenting att klaga på vad gäller själva hemsidan, där klagar jag desto mer på min egen dator. Den funkar ju typ inte alls. Därför är jag så beroende av att kunna blogga från telefonen.

Under mina år på blogg.se har jag klagat otaliga gånger. Jag har mailat servicetekniker, haft kontakt med kundservice och vid två tillfällen har jag varit på väg att byta bloggportal, startat upp en blogg på ny sida men sedan saknat min gamla blogg och gått tillbaka hit för att jag inte vill ha flera olika bloggar. Att flytta över gamla bloggen till den nya har jag dels inte varit tillräckligt smart för att kunna göra. Dels inte haft en dator som klarar av att fixa det. Jag är ju inte så teknisk, ni vet. ;)

Det som har hänt nu är att i fredags började bloggen strula igen och jag satt och klagade här hemma i lägenheten. Klagade ännu mer i lördags. Extremt mycket igår.
Nu ger det resultat.
Jag har just nu tre söta pojkar, tekniska som tusan, som håller på och fixar en ny blogg till mig. Som det ser ut nu vet jag inte om mina inlägg kommer följa med, med det som är säkert är att kommer att vara en ny adress, design och lite sånt. Men de uppdaterar jag er om så fort allt är klart.

Förhoppningsvis redan ikväll, men senast om något dygn, så kommer nya bloggen ligga uppe.
Jag länkar er vidare då och hoppas att ni följer med mig dit. ❤
Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0