Fredag

Idag har jag bott här i Jönköping i en vecka, coolt, haha. Veckan har flutit på bra, lite långtråkigt ibland, men så blir det ju innan man riktig kommer i fas.

Idag ska de ringa från de där jobbet jag var på intervju på i tisdags. Så sjukt nojjig alltså, vill verkligen ha de här jobbet. De skulle vara skitkul att få testa på något nytt och jag tror jag skulle vara bra på det också så...
Men nu hugger de bara i magen, jag vill bara få svar dirr och få det överstökat - samtalet alltså - vare sig det är ett bra besked eller inte.

Idag ska jag och Alex ha "bara-vi"-dag förresten. Vi ska gå på stan, fika och bara prata med varandra helt själva! Jag har saknat honom nu när tjejerna varit här, sjukt att man kan längta efter någon man bor tillsammans med, men lite så är det! <3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0