Fredagkväll

Hej
 

Blogg.se appen ligger nere, någon som är förvånad? ;) Nä, men de är inte hela världen, men de förklarar kass uppdatering idag. Inte så mycket som hänt dock, min och Alex "bara-vara-vi"-dag funkade inte så bra så vi har hängt med Zunken nästan hela dagen. Det har varit trevligt ändå, såklart. 
 
Just nu ligger jag, Zunken och Bizze i varsin soffa och ser på film. Chill fredag. ;) Alex är i skolan och kommer inte hem förrän om nån timma eller så. Så idag händer det inte mycket alls intressant. :( 
 
Bilden, som tydligen ville hamna överst (?!?) är tagen på min födelsedag. Sjukt ful! Haha! Vi fotade lite innan vi käkade middag i onsdags och det är en skämtbild. Jag "posar" alltså på skämt. Det tragiska är  att de bilderna då jag faktiskt försöker se bra ut blev ännu fulare... Illa.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0