Frulle

Så, jag bröt mina morgonrutiner idag och somnade aldrig om, duktigt! Istället har jag haft en ny hårmask i topparna och läst på massor om de där företaget som jag ska träffa senare idag.

Jag har en bra feeling för de här jobbet, kanske i onödan, men jag hoppas verkligen. Det låter verkligen som ett spännande arbete, tycker jag, och jag gillar företaget när jag läser om det.
Håll tummarna för mig idag!

Förresten, gjorde frukost på sängen idag. Det ser skitäckligt ut, men det är megagott. Två kokta ägg ihopmosade med salt och en klick crème fraîche. Fett gott! Lite LCHF-Style, jag började med det när jag gick på det ett tag och jag gillade det verkligen!

Nä, nu ska jag börja fixa mig!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0