Måndag 3/12

Hej mina fina!

Vad härligt att se att så många börjat följa mig. Kan tänka mig att det beror på att jag flyttat och att ni saknar mig lite extra! ;)

Idag har jag gått på stan en sväng. Känner mig som Carrie i SATC när hon flyttar till Paris och är alldeles ensam. ;) Jag traskar runt här på gatorna och hittar lite sisådär i stan. Jag är ju inte en främling precis, men jag har letat upp lite ställen som jag inte hittat till tidigare. "Kartor" på iPhonen is the shit. Man känner sig dock ganska töntig som springer runt med karta nere i stan.. :)

Köpte även en kavaj och en t-shirt som jag tänkte ha när jag ska på en intervju som jag ska på imorgon. Hoppas att den går vägen!
Nu ska jag laga lite lunch åt mig här hemma i lägenheten och sedan blir det kanske en sväng till gymmet!

Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0