Mitt födelsedagsdygn!

Jag har haft det hur härligt som helst, älskar verkligen mina fina vänner som varit här och tagit hand om mig! :)

Dagen igår började med en lunch på Jensens, gillar maten, men kommer verkligen aldrig att sluta förvånas över deras extremt dåliga service. Galet!

Efter lunchen blev det en sväng på stan, sedan en drink och fix hos mig. Har saknat att göra i ordning mig tillsammans med tjejerna, åh vad kul det är att fixa sig ihop! Det saknar jag nu när jag bara bor med pojkar.
Framåt kvällen blev det middag på åtta glas, fantastiskt god mat! Och mycket! Funkar nog tillochmed att gå dit tillsammans med Alex, även han skulle bli mätt. Nästan iallafall. ;)

Sist på kvällen blev det en sväng till Akademien, mycket trevligt! Party, party!

Dagen idag har spenderats med Sofia och Malin, både Sara och Jeanette åkte hem tidigt imorse pga jobb. Stackare!
Sofia, Malin och jag har hängt med pojkarna, dagat framför tvn, käkat thai-buffé och varit hemma hos Malin och druckit glögg. Så mysigt verkligen, har vart en bra dag!

Nu ska jag och Alex bada snart, rutiner liksom, och sen ska vi sova tidigt. Imorgon blir det frukost med tjejerna innan dom åker till Stenungsund och Tjörn.

Dygnet i bilder.
(De kommer säker hamna i oordning, blogg.se-appen är inte direkt känd för att vara bra...)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0