Städdag

Idag körde vi en mindre städdag här i lägenheten. Det gick sådär, men badrummet är rensat, köket också och vardagsrummet är iallafall ordningplockat. Det ska dammsugas och sådär, men de fixar jag hellre själv imorgon när pojkarna är i skolan. Dessutom så har jag ögoninflammation nu igen, inte alls så illa som jag hade för ett par veckor sedan. Men jag ser rätt dåligt och bär glasögon som gör att jag känner mig snurrigare än vanligt. Imorgon ser det ut som det kommer vara borta och då ska jag få tusen saken gjort, tänkte jag.

Tänkte dra till gymmet imorgon också, faktiskt. Lika bra att komma igång dirr ju, tänkte att jag skulle tappa sisådär 30-40-50 kilo så jag är fit för i sommar. ;) Nä, men jag vill komma i form nu, mitt nya liv har ju startat och jag vill passa på när all motivation är på topp!

Nu ska jag ta och göra mig en kopp te och ta en lussekatt, galet vad goda de blev! Bakade på kesella, bästa jag gjort! Absolut att rekommendera!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0