23 feb.

Hej mina fina!

Idag har varit en ganska fin dag. Jag har pluggat lite, lagat middag, tränat och framförallt har jag hållt mig vaken hela dagen! Så himla nöjd med mig själv. Låter ju lite töntigt, men för bara lite mer än en vecka sedan var det fullständigt omöjligt att hålla sig vaken mer än tre-fyra timmar i sträck. På riktigt. Och nu klarade jag över tolv timmar utan att vara på riktigt upptagen liksom. Känns verkligen att jag börjar hitta tillbaka nu. :) Så sa jag förra veckan också, men ändå...

I övrigt har dagen varit bra. Jag har hittat en app som gör fullkomligt sinnes bilder, så jag har lagt X antal timmar på att retuschera bilder på mig själv. Jag hade gärna visat, men blogg.se-appen suger mer än vanligt. Så jag kan inte ens skriva därifrån just nu. Jaja, den appen kommer jag nog aldrig sluta klaga på!

Nu ska jag somna till en mysig kärleksfilm! Puss godbitar!

PS. 1 månad idag. Första nissen sen jag var typ 16... Bäst att jag håller mig inne i helgen så jag inte våldtar någon.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0