Alla hjärtans dag.

Mysig dag verkligen, alla som älskar varandra kramas och ler. Säger "jag älskar dig" och ger varandra presenter. Kul för er.

Själv ska jag kräla ner till affären och handla någon mat. Jag mår kaaaaasst! Valet står mellan fryst pizza och trerätters. Om det blir trerätters så tänker jag laga ungsbakat potatismos med oxfilé och svampsås som varmrätt. Det har jag varit sugen på i flera veckor. Som förrätt tänker jag ha en enkel sallad med mozzarella och parmaskinka. Eller stekt halloumiost, panerad med nötter.
Som efterrätt vet jag inte. Jag är inte så mycket för grädde och sånt. Så det blir nog godis typ.

Eller så blir det pizza, som sagt.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0