En sån där töntig lista

Vad gör du just nu? Slökollar på SATC, bloggar och läser bloggar. Spelar Wordfeud mot lillebror som spöar skiten ur mig som vanligt.
Vad har du på dig? Svettiga strumpor, trosor, en knallblå sportBH och min fantastiska rosa OnePiece. Ja, jag har sportBHn på mig för att jag nyss tränat. Ja, det känns fantastiskt att skriva att jag tränat idag.
Hur ser ditt drömliv ut? I ett drömliv skulle jag vara snuskigt rik, jag skulle vara smal och vältränad. Jag skulle vara förlovad med mitt livs kärlek och ha ett bröllop att planera... Jag skulle ha en väldigt söt bäbishund och jag skulle hänga ute med mina brudar och göra galna saker, men ändå alltid ha min fantastiska pojkvän fästman att komma hem till varje kväll. Jag skulle alltid ha välmanikyrerade naglar, även fötterna. Vi skulle bo i  en mindre stad, som samtidigt har lite storstadsfeeling med nattöppna cafeér och liknande men absolut inte Stockholm. Våran våning ska vara vackert och romantiskt inredd i vitt, rosa och blått, högt i tak och en enorm balkong som går runt hörnet och sträcker sig över två sidor av lägenheten som naturligtvis ligger högst upp i ett gammaldags hus. Självklart skulle alla i min närhet må bra och leva lyckligt. Mina misstag som jag gjort under livet skulle vara bortsuddade och jag skulle inte ha en enda människa som ogillar mig. Och i mitt drömliv skulle jag vara 22. Eller kanske 21. Och så skulle det alltid vara fint väder och varmt.
När kysste du senast någon? En vecka sedan? Två? Fråga inte när jag senast hade sex för det minns jag typ inte.
Är du kär? Nej.
Favoritprogram på TV? Sveriges Mästerkock, Top Model Sverige, Gladiatorerna. Det sistnämnda bara för att de är så fina att titta på.
Om du fick vara valfri person, vem skulle du vara? Blondinbella? Fast inte om jag behövde se ut som henne. Ooooh, snaaaap! ;) Nej, hon är såklart jättesöt, men jag vill ändå inte se ut som hon.
Hade du kunnat tänka dig att operera din kropp? Om någon annan är villig att betala, tyvärr lever jag inte mitt drömliv och är alltså pank.
Favoritdrink? Rosa Pantern.
Lägg upp en bild på din första riktiga kärlek:


.
Lägg upp en bild på en söt vän:


.
Lägg upp en bild på någon du älskar:






Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0