Glad kille va? ;) Idag är Stjärtslaget öve...

img_6459 (MMS)

Glad kille va? ;) Idag är Stjärtslaget över och Rickard är såå lycklig för det. Haha! Klockan nio (tio för min del) anlände Phestverket till sovsalen för att checka ut våra gäster. Hela helgen har varit grym, så himla roligt att det blev lyckat. Såklart mycket som ska förbättras till nästa år, men för att vara en helg mest gjord på prov så blev det riktigt bra och jag är så himlans stolt att vi klarade av det så bra som vi gjorde! Nu är jag hemma, ska lägga mig och sova tidigt för jag har megaont i halsen och är allmänt trött och schleten. ;) Tack älskade sötnosar för att ni är så himla bra och nästa år kommer det bli ännu lite bättre! ❤


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0