God morgon lördag!

Tjoohooooo!!!

Det bästa med att sova på hotell Sara&Tintin är att man alltid hittar på så mycket bus. Idag har jag hittat en chokladask, jag antog att de var en present till mig för den stod i bokhyllan bredvid soffan och jag sover på soffan, så det var ju rätt självklart.... ;)

Nu ska jag strax till lekarna, varma kläder rekommenderas nog, tror jag. Inatt var det -13,5 när vi åkte hem! Sjukt!!!!! Känns som om jag lever i Nordpolen eller nått. Kom på nu att jag ska börja säga NordPOLEN, som i Polen alltså. Annars ska jag kräva att man stavar om det till Nordpoolen som man uttalar det!!! Det ni!

Bild på chokladen, bara "äckelbitar" kvar! Typiskt Sara! Tur att jag inte är sp kräsen. Är man kräsen - blir man utan, är mitt motto... ;) höhö!
Ni får vanliga "jag-har-precis-vaknat-bilden" också! :D


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0