It´s my life

Såhär lever livet just nu... Jag ligger i min säng och har gjort det i närmare tre veckor. Tre gånger har jag varit i Trollis och en gång under de här veckorna har jag även varit i skolan och sedan går jag hem och lägger mig igen. När jag är vaken, vilket inte är speciellt ofta, så är jag trött och så länge jag inte har extremt roligt - vilket jag har nu med Sara och mina pojkar - så längtar jag mest hem till sängen. Sova är det enda jag vill göra med mitt liv just nu. I helgen så sov jag över trettio timmar och inatt då jag inte fick lika mycket sömn så somnade jag så fort jag kom till skolan. Sova <3

Så vet ni varför jag blivit lite offline här. Jag vill ändå passa på att påpeka att jag mår bra, så det är ingenting att skvallra om. Synd för er. Höhö.
Jag räknar med att vara pigg och lite mer speedad om ett par veckor max. Jag ska bara ta mig ur min lilla livskris först. Och jag bloggar när jag känner för det, men nu har jag liksom fått förfrågningar om vad som hänt och då kan jag lika gärna skriva ut det här. :) Och till alla mina läsare i Thailand - Jeanette är där på semester - sola för mig också. Och kom hem snart. Jag saknar dig. <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0