Jag tänkte på en sak...

Det sista tiden har jag verkligen bara lagt upp fulbilder. Alltså ovanligt fula fulbilder. Lite pinsamt. Hoppas ni förstår att jag inte helt tappat taget om mig själv utan att jag bara haft en liten paus från sminket "för att vila hyn"... (jag är lat och har inte orkat sminka mig).

Här är den enda bilden jag har på mig själv från igår. Toalettbilderna. Alltid toalettbilderna när jag är på Kåren. Om ni undrar varför min mobil alltid är på ljudlös när jag festar så är det för att det inte ska höras ut när jag fotar mig själv på toaletten. Yeah. Cool brud!

Fjortispose med plutläppar kvällen till ära. Men jag betedde mig som en riktig fjortis igår också så det passar rätt bra. Ångesten är total.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0