Middag

Det blev inte pizza, jag fick faktiskt tummen ur och tagit mig ner till affären för att handlat lite. Jag ville ju unna mig själv en mysig middag så här på den fina dagen.

Till förrätt blev det mozzarella inlindad i proscutti på en bädd av bäääbisspenat och melon.
Som varmrätt gjorde jag pepparstek med världens godaste kantarellsås. Till detta serverades potatis och sallad. Fantastiskt gott.
Till efterrätt köpte jag glass, men jag pallade inte käka de för jag är totally proppmätt!

Så ni alla fina par som har ätit tillsammans idag, mysigt för er. Men jag har det bra - själv! Och jag kan möla i mig mat utan att någon tittar snett på mig, jag kan tugga med öppen mun. Jag kan rapa när jag ätit klart. Jag behöver inte tänka på att se snygg ut medan jag äter.
Nu kommer jag inte på fler nackdelar för att trycka ner er för att jag är ensam och inte ni. Men ändå. Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0