Mysdag

Jag har nästan bara legat i sängen, känt mig hängig och omotiverad. Tack vare älskade frugan tog jag mig ner på stan för en kaffe, men sedan blev det att mysa ner sig igen.
Jag har åtminstone fått pluggat lite, så dagen har inte varit helt onödig.
Och jag har fått vilat upp mig och känner mig redo att gå vidare, på alla plan, så på något sätt har det varit en bra dag på nästan alla sätt...

Nu blir det en pluggvecka som ligger framför mig. Fast på onsdagskväll ska jag och frugan gå på bio och dreggla till Persbrandt. Och på fredag kommer mamma och farmor och hälsar på, tror jag. Sen kanske jag åker med ner till Tjörn, men jag äcklas lite av tanken. Så jag tror inte det.

Nu blir det en dusch. Sedan lite kvällsmat och så kommer Vingar av glas klockan nio. Mys.

Bild på mig och en av mina livs kärlekar. Jag har haft några stycken, men du är speciell.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0