"Något att se fram emot..."

Skitliv! Jag har de här tre dagarna mestadels legat i sängen och varit flytande mellan medvetslös och sovande. Ja, jag överdriver lite, men det är så jag jobbar, och det har inte varit långt ifrån. Jag har iallafall mått riktigt, riktigt pissdåligt och ser fram emot att få gå ut och gå på bio ikväll. Jag ska köpa lösgodis.... Aaaaa!! Det ska bli så galet gott. I måndags så åt jag en macka, igår åt jag fyra köttbullar och idag har jag fått i mig en halv matlåda med köttfärssås och spagetti.
Detta har gjort mig sjukt sockersugen och jag riktigt längtar tills jag står där och väljer bland alla godissorter! (Dessutom har jag tappat två kilo de här dagarna... Det lönar sig att vara deppig, man tappar matlusten nämligen.. ;) )

Jag ska främst fokusera på gelehjärtan, dem längtar jag mest efter. Och choklad. Och gelegrodor. Och nappar.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0