Öppet brev till grannarna ovanför

Kära grannar!

Jag vet att vi inte direkt har någon relation, men vi hejar på varandra då vi möts i trappen och diskuterar vädret i tvättstugan. Vi respekterar varandra helt enkelt.

Därför tänkte jag nu, vänligt men bestämt, påpeka att jag tycker att det är fantastiskt att ni verkar ha ett så välfungerande sexliv. Men skulle ni vilja sluta dunka sängen i väggen? Känner ni för det får ni mer än gärna dra ner volymen på era stön också.

Om detta inte händer så kommer jag ge igen. Det kommer inte hända på ett tag, då jag för tillfället håller på att damma igen där nere, jag lever för tillfället som en nunna. Men så småningom kommer säkert även jag att få till det och då tänker jag stöna så högt att ni blir döva.

Med vänliga hälsningar
Emelie, lgn 9


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0