Shoppinglista.

Jag har funderat på vad jag verkligen behöver i livet. Och här är början på min lista...

- Nya rakblad till rakhyveln.
- Sminkborttagningsmedel.
- Tyngre hantlar att träna med. Köpte rosa förra året bara för att de hade finast färg. Men med 1kilos hantlar bygger man inga muskler!
- Manikyr. Håller på att avlida med mina fula naglar.
- Nya möbler till vardagsrummet.
- En jättestor tavla att sätta upp på min vägg!

Någon som vill skänka mig typ 30 000 kronor? I annat fall kommer jag bli en fet orakad kvinna med gammalt smink och fula naglar som bor i en lägenhet med fula möbler och en tom vit vägg i vardagsrummet. Det vore elakt av er att låta mig förbli sådan.

Tack på förhud. Förhand menar jag. (Lika roligt varje gång, visst?)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0