Skrivet en väldigt tidig måndagsmorgon...

Hurra. En ny vecka ligger framför och det ska bli en betydligt mer uppbokad sådan än den som nu ligger bakom oss...

Så här ser veckans planering ut!

MÅNDAG: Plugg. Fika med Pärre som fyller år. Möte med Sexet.

TISDAG: Alla <3-dag! Den ska jag fira med min pojkvän och ligga och mysa hela dagen: massage, doppa jordgubbar i choklad och dricka champagne. Vi ska konstant under dagen säga att vi älskar varandra och ha sex minst fjorton gånger.
Nä, jag skoja bara. Jag är singel, ensam och oälskad precis som vanligt. Ska jobba 11:45-20:45 på Donken.
Det är också kul. Jag ska käka en stor hamburgare för att fira. (Sen ska jag få ångest för att jag åt den)(och försöka kräkas upp den, men misslyckas.)(Bestämma mig för att träna bort den på spinningcykeln efter jobbet)(men kommer misslyckas med det också och köpa en chipspåse och tröstäta.) JAG BARA ÄÄÄÄLSKAR ALLA HJÄRTANSFUCKINGDAG!

ONSDAG: Skola. Plugg hela dagen. Ev. vinkväll med Jenny. Och vara avundsjuk hela dagen för att Janet åker till Thailand.

TORSDAG: Jobba Donken. Plugg om jag hinner. Och kanske en promenix med Sofia.

FREDAG: Jobba Donken. Oplanerad kväll, men slutar nio så det blir nog bara hem och mysa.

LÖRDAG: Plugga förmiddagen. Party? Eller en myskväll? Skönt med en lugn helg igen tror jag. Hem till mamma kanske?

SÖNDAG: Ska göra så lite som möjligt. Plugga lite bara.

Och under hela veckan ska jag också försöka hinna vara ute lite i solen som har börjat komma. Jag mår så mycket bättre då!
Nu läggdags, natti natti! ❤


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0