Inte konstigt man blir dum i huvudet efter 11 timmars konstant tittande på Sex and the city.

Ikväll är en sån där kväll. En sån där riktigt jobbig. Jag har noll att göra och även fast jag fått förfrågan om att gå ut så gör jag inte det för jag orkar inte. Jag har tittat på två säsonger på raken av SATC och nu har Carrie och Big brutit två gånger och han är förlovad med Natacha för tillfället. Det gör så ont i mig, jag känner smärtan och så gråter jag lite.
Gårkvällens samtal gör så förskräckligt ont. Jag undrar hur man bara kan radera någon och sedan inte känna igen rösten eller numret. Jag menar, det gick bara en dryg vecka utan att vi hördes. Äh, nu ska jag sluta älta och fortsätta in på tredje säsongen. Jag ska räkna alla ligg som Samantha får under säsong tre, det ni. Jag återkommer med svaret. Puss.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0